حقایق ناشناخته در مورد سیم گالوانیزه چیست | مفتول گالوانیزه

Wiki Article

در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند. رفتن به بالا.

سیستم جمع کن که به یکی از سه حالت عمومی معمولی ، عمومی پروانه ای و بغل ریز افقی انجام می شود .

این نوع سیم چون برای رابیتس بندی استفاده می شود به آن سیم رابیتس بندی نیز می گویند.از انواع کمتر مصرفی آن نوع گرم چینی و نوع گرم ایرانی است.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

امروزه یکی از موارد های پر مصرف مفتول های گالوانیزه هستند که شامل انواع محصولات و تجهیزات بوده و انواع محصولاتی که از این آلیاژ ها ساخته می شود محصولات مفتولی گالوانیزه به آن ها می گویند.

مفتول گالوانیزه در دو نوع سرد و گرم تولید میشود.نوع سرد آن فولاد بدون اکسید را با روش الکترولیز فلز روی را روی سطح مفتول می پوشانند در این روش کلفتی روی پوشش داده شده کم می باشد و در نتیجه در برابر رطوبت مقاومت زیادی ندارد.

برای سفارش و یا اطلاع از آخرین قمیت ، به قسمت تماس با ما رفته ویا با شماره زیر تماس بگیرید.

-سیم نمره ۲۲ = سیم دستگاه جاروسازی: ضخامت آن ۰/۰۷ میلیمتر است. بسته های آن ۲۵۵کیلوگرم وزن دارند.

در مقاله مراحل گالوانیزه گرم این فرایند را کامل تر توضیح داده ایم.

 گالوانیزه سرد (الکترو گالوانیزاسیون)، با استفاده از جریان الکتریکی پوششی بر روی ورق ایجاد می کنند.

ثبت نام با رمز عبور بازگشت به ورود شماره موبایل یا آدرس ایمیل

قبلینوشته قبلی:اسکلت فلزی چه معایب و چه مزایایی دارد ؟بعدینوشته بعدی:آهن گالوانیزه چیست ؟

فاصله ای که مفتول ها ، در وان مذاب روی طی می کنند ، محدود و کم است و این مساله به این دلیل است که مفتول گالوانیزه گرم نهایی بتواند به آسانی خم شود تا بتوان از آن در تولید توری حصاری و سیم خاردار استفاده کرد .

مفتول ها انواع مختلفی دارند که در صنایع و موارد مختلفی استفاده می شود که این موارد شامل انواع تور های حصاری که برای محافظت از انواع زمین ها مانند کشاورزی و همچنین برای جدا کردن زمین ها هم کاربرد دارند.
آنها دارای رنگ و اندازه‎های بسیار متنوعی هستند، قیمت و وزن مناسبی داشته و استفاده از آنها بسیار راحت است.

هر چقدر ضخامت مفتول بیشتر باشد طبیعتا ارزش آن نیز بالاتر می باشد. با توجه به اینکه استفاده از روش گالوانیزاسیون گرم ضخامت بیشتری را ایجاد می کند قیمت محصولات ساخته شده با این روش تولید بالاتر از روش سرد است.

هم چنین سیم های مفتولی دارای مقاومت و استحکام بسیار بالا و نیز انعطاف پذیری بسیار خوب هستند.

گرچه این عملیات چندان موفقیت آمیز نبود اما به عنوان اولین گام شناخته می شود.

در ادامه مفتول گالوانیزه و روش تولید آن با استفاده از شیوه سرد باید گفت در این فرایند تولیدی نیاز نیست که از مواد مذاب استفاده شود.

طی سالیان تولید کنندگان به دنبال تولید محصولی بودند که در برابر خوردگی مقاوم باشد. با تحقیقات فراوان که از فرانسه شروع شد به ورق های فولادی گالوانیزه رسیدند. به غیر از ورق فولادی گالوانیزه که درون مذاب فلز روی قرار می گیرد و موجب ایجاد پوششی بر روی ورق فولادی می شود که در برابر خوردگی و اکسید آهن مقاومت زیادی ایجاد می کند، می توان از ورق های فولاد ضد زنگ که اصطلاحا به آن استیل می گویند استفاده نمود.

در این مورد اکثر شرکت ها ترجیح می دهند با افزودن مقدار کمی از آلومینیوم به محلول گالوانیزاسیون فرآیند پوشش دهی را بهتر و یا تکمیل کنند.

همان طور که اشاره کردیم، گالوانیزه کردن فولاد به کم شدن میزان خوردگی فولاد کمک میکند؛ زیرا:

– اعتبار: استانداردهای مختلف در خصوص گالوانیزینگ ورقهای فولادی، درزمینه ایجاد ۰ پوششهای نازک بحث می کنند و این نشان دهنده آن است که طول عمر و نحوه عملکرد لایه روی ، برای مصرف کننده قابل اعتماد است.

این شیوه تولید مفتول را با عنوان بازپخت نیز می شناسند. در مرحله ی بعد سیم مفتول را حرارت می دهند . آن را برای اکسید زدایی از داخل وان اسید عبور می دهند تا آن را به اصطلاح اسید شور نمایند.

سریال و فیلم‌های سینمایی در نمایش دسترسی به آرشیوی از سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی

قبلینوشته قبلی:اسکلت فلزی چه معایب و چه مزایایی دارد ؟بعدینوشته بعدی:آهن گالوانیزه چیست ؟

بطوریکه هر چقدر کربن موجود در فلز بیشتر باشد در برابر خمیدگی مقاوم تر خواهند بود. در مقابل هر چقدر این مقدار کربن کمتر باشد مفتول ها نرم تر و قابل خمش می باشد.

آهن شهر پاسارگاد مرجع تخصصی فروش آهن آلات در سراسر کشور توضیحات بیشتر

Report this wiki page