دوره آموزش سئو و به همراه راهنمای نهایی سئو

Wiki Article

گاهی اوقات کاربران می‌گویند که سئو رایگان است! شاید سئو در ظاهر رایگان باشد اما هنگامی که روی آن تمرکز می‌کنید، متوجه می‌شوید که سئو هم هزینه‌های خود را دارد. از تولید محتوا گرفته تا لینک‌سازی همگی نیازمند هزینه هستند.

کلیه حقوق مادی و معنوی این اثر برای شرکت وبسیما برتر محفوظ است.

به طور کلی عملیات سئو در سه قسمت انجام می‌شود. وقتی قرار است رتبه سایت خود را در موتور های جستجو ارتقا دهید، کافیست ابتدا داخل سایت را بهینه سازی کنید و سپس به سراغ سئوی خارج از سایت بروید که این عملیات در سه قسمت وابسته به هم دسته‌بندی می‌شوند:

برای مثال عبارت کشاورزی پایدار را در نظر بگیرید. با سرچ این عبارت در گوگل بر اساس اصول سئو کردن کلمه در سایت موردنظر، سایت مذکور در رتبه بالای گوگل قرار می‌گیرد و بازدید آن به شدت افزایش می‌یابد.

یه محتوا رو در نظر بگیرید که فقط از کلمات تشکیل شده باشه و نه جمله اگر این محتوا از سایت های خارجی با گوگل ترنسلیت ترجمه بشه و در سایت خودمان قرار بگیره آیا از طرف گوگل کپی کار شناخته میشیم؟

توصیه می‌کنم حتماً این مقاله را بخوانید. یا اگر به دنبال یک آموزش عملی و کامل هستید دوره تحقیق کلمات کلیدی نوین مناسب شماست!

زیرتیترهایی غیر از عنوان اصلی را داخل تگ قرار دهید و سعی کنید از کلمات کلیدی هدف در آن‌ها استفاده کنید.

برای مثال با اسکیما می‌توانید به گوگل بگویید که در این صفحه مقاله‌ای دربارۀ "دیجیتال مارکتینگ" با عنوان "سئوی داخلی" نوشتۀ "تیم نوین" داریم که به تازگی منتشر شده است.

اما متاسفانه هنوز نتیجه دلخواهی نگرفتم و زیاد بازدید ندارم.

با مطالعه این مطلب به یقین رسیدیم که برای موفقیت در تبلیغات کسب و کار خود باید سئو سایت را به بهترین روش ممکن انجام دهیم. به طور کلی می‌توان گفت اهداف سئو را به این صورت است: باعث افزایش بازدید سایت شما می‌شود، به ایجاد برند کمک می‌کند، ترافیک سایت را افزایش می‌دهد، کمک می‌کند که سایت شما در رتبه بالایی از موتور جستجوگر قرار بگیرد، باعث افزایش فروش محصول و درآمد بالا برای صاحب سایت می‌شود و ابزاری خوب برای تبلیغات است.

با خواندن این کتاب متوجه می‌شوید گوگل چطور فکر می‌کند و چه معیارهایی برای رتبه‌بندی اهمیت دارند.

شما می‌توانید تمام لینک‌های اسپم را پاک کنید و دوباره از راه درست اقدام به لینک‌سازی کنید.

نام دامنه تا چه حد می‌تواند بر سئو سایت تاثیرگذار باشد؟

مزیت دوم: برندسازی می‌کنید؛ در واقع شما با فعالیت در شبکه‌های اجتماعی چه بخواهید و چه نخواهید در حال برندسازی هستید! برای مثال معرفی یکی از مطالب مفید و باارزش سایتتان را در شبکه‌ی اجتماعی لینکدین قرار می‌دهید؛ با این کار توجه مخاطبان به مطلب شما جلب شده، دربارۀ آن صحبت می‌کنند، نظر می‌دهند و اگر آن را دوست داشته باشند با دیگران به اشتراک می‌گذارند.
مثل همین گوشی‌های موبایل واوی که تو فارسی بهشون می‌گن هواوی!

در این بخش از مقاله می‌خواهیم اصطلاحات سئو که مهم و کاربردی هستند و هر وبمستری باید بلد باشد را بررسی کنیم:

سئو خارجی چیست و چه میزان بر روی رتبه ی سایت تاثیرگذار است؟

در پایان لیستی از الگوریتم‌های مهم گوگل را آورده‌ایم و یک فایل چک‌لیست سئو برای شما آماده کرده‌ایم.

سئو کردن یک کلمه یعنی ما سایت خود را به صورتی بهینه کنیم که با سرچ یک کلمه خاص سایت در صفحه اول و بالای گوگل قرار بگیرد و به این ترتیب کاربر بر برای پاسخ به سرچ خود وارد سایت ما بشود. یعنی گوگل با سرچ آن کلمه خاص محتوای سایت ما را نشان می‌دهد.

سئو نه تنها به افزایش ترافیک سایت کمک می‌کند، بلکه از یک دیدگاه دیگر هم حائز اهمیت است. هنگامی که کاربر یک کلمه کلیدی را جستجو می‌کند، به این معنی است که به آن حوزه نیاز دارد یا حداقل علاقه‌مند است. بنابراین اگر سایت شما در آن حوزه فعالیت کند، کاربری که وارد سایت شما می‌شود مخاطب هدف است.

با توجه به اهمیت آگاهی از الگوریتم گوگل، بخش دیگر آکادمی را به الگوریتم گوگل اختصاص داده‌ایم.

برای مثال با اسکیما می‌توانید به گوگل بگویید که در این صفحه مقاله‌ای دربارۀ "دیجیتال مارکتینگ" با عنوان "سئوی داخلی" نوشتۀ "تیم نوین" داریم که به تازگی منتشر شده است.

سئو تضمینی همواره مشوقی برای جذب مشتریان بوده و در بسیاری از موارد بیشتر از یک شعار نیست، این عدم موفقیت ناخودآگاه باعث ایجاد شبهه و نگرانی در مشتریان خواهد شد.

آموزش سئو به سبک وبسیما. آموزش رایگان تکنیک های حرفه ای سئو در مقالات، کتاب های الکترونیکی و فیلم های آموزشی تخصصی.

توانایی کار کردن با دیتا و تفسیر آن را دارند و میتوانند از دیتا برای تصمیم گیری های بهتر استفاده کنند.

مطلب مختصر و مفیدی بود خیلی به اطلاعاتم اضافه شد. ممنون از شما

نام دامنه تا چه حد می‌تواند بر سئو سایت تاثیرگذار باشد؟

حالا یک سوال: شما وقتی برای چیزی در گوگل جستجو می‌کنید جواب سوال یا نیاز خود را کجا پیدا می‌کنید؟ خیلی کم پیش می‌آید چیزی که دنبالش هستیم را در نتایج اول یا نهایتاً در صفحه یادگیری سئو اول پیدا نکنیم.

Report this wiki page