بزرگترین راهنمای سیم گالوانیزه | مفتول گالوانیزه

Wiki Article

آنها دارای رنگ و اندازه‎های بسیار متنوعی هستند، قیمت و وزن مناسبی داشته و استفاده از آنها بسیار راحت است.

اولین گام برای ساخت مفتول ها به شیوه ی امروزی توسط کریستوفر پاهم سوئدی برداشته شد وی تلاش کرد تا قطر مفتول ها را کاهش دهد سپس آن ها را به شکل مستقیم با عبور بیلت های گرم شده و نیاز به پتک زدن از شیارهای کوچک کننده و سپس غلطک های نورد عبور داد.

 -محافظت کامل توسط پوشش گالوانیزه: پروسه گالوانیزه وابسته به شرایط آب و هوائی نمی باشد.

این شرکت با دارا بودن نمایندگی و عاملیت فروش از شرکت های معتبر سازنده لوله گالوانیزه ایرانی همواره بر استفاده و حمایت از کالای ایرانی تاکید داشته است.

فابریک به محصولی اطلاق می شود که به صورت مستقیم در کارخانه ها تولید می شوند. نحوه تولید این محصول در کارخانه به شکل نورد گرم انجام می گیرد.این نوع محصول به همان شکل نیز ساخته شده در بازار توزیع می گردد.

-سیم نمره ۱۲:ضخامت آن ۲/۵ میلیمتر است.بسته های آن ۲۵ و ۵۰ کیلوگرمی می باشند. انواع آن شامل:سرد چینی- گرم چینی وگرم ایرانی می باشند.

گالوانیزاسیون به روش غوطه وری گرم یک روش پوشش دهی به وسیلهٔ فلز روی می‌باشد؛ و در نهایت فرایند پوشش، آهن با روی پیوند شیمیایی تشکیل می‌دهد.

این لایه محافظ که سطح فولاد را به طور عمقی و کامل پوشش می دهد و به عنوان یک سیستم محافظ و مانع بین فولاد و هوا قرار می گیرد و از تاثیر عوامل خورنده جوی بر فولاد جلوگیری می کند .

در روش گالوانیزه سرد، به کمک جریان الکتریسیته و مایع الکترولیت، لایه فلز روی را بر روی سطح فولاد قرار می دهند. اگر بخواهیم گالوانیزه سرد و گرم را از لحاظ قیمت مقایسه کنیم، روش سرد نسبت به روش گرم ارزان تر است.

در انواع مفتول های سبک نیمه سنگین از لحاظ وزن و ضخامت تقسیم بندی می گردد.

همان طور که در ابتدا اشاره کردیم یکی از مهم ترین موارد در نحوه قیمت گذاری این محصول، قیمت مواد اولیه ی آن است. به عنوان مثال قیمت نوع استنلس استیل و مسوار نیز ارتباط مستقیمی با قیمت فولاد و مس دارند و براساس آن ها تعیین می شوند.

ورق استیل به علاوه ضد زنگ بودن، ویژگی های دیگری همچون قابل بازیافت بودن، استحکام در برابر خوردگی، مقاومت در برابر حرارت و طول عمر زیاد را دارد.

-سیم نمره ۲۴ : ضخامت آن حدود ۰/۵۵ تا ۰/۵۶ میلیمتر است. بسته های آن ۲۵کیلوگرم وزن دارند.

مفتول گالوانیزه ایرانی دوام بیشتری در برابر رطوبت و اکسیده شدن دارا می باشد و هر چه کیفیت تولید نوع مفتول بالا تر باشد استقامت آن در برابر رطوبت و زنگ زدگی بیشتر می شود.
با توجه به این نکات جمع بندی شده می توان فهمید که استفاده از هر کدام از این روش ها برای مواردی که گفته شده مناسب است و اگر به عنوان مثال ، برای استفاده در محیط های اسیدی از فولادی استفاده کرد که با روش سرد گالوانیزه شده است کارآیی لازم را ندارد.

یکی از مهم ترین موارد در تعیین قیمت این نوع محصول جنس و میزان نرمی و سختی آن است. یکی دیگر از فاکتورهای موثر روش تولید است. این نوع مقطع فولادی به دو روش گالوانیزاسیون سرد و گرم تولید می شوند .

ضخامت این لایه ها اغلب بین یک تا چهار میلی متر متغیر است.

بـرای سفــارش و یا مشـــاوره با ما تمــاس بگیریـــد...۰۲۱۴۲۲۱۴برای اطلاع از جدیدترین فروش های ویژه و خبر ها ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید...

کلاف های قابل تولید آن بسیار متنوع بوده و بنا به درخواست مشتری قابل تغییر نیز می باشد.

مفتول گالوانیزه و روش تولید آن چیست و چگونه انجام می گیرد؟ این محصول را با عنوان مفتول سفید نیز می شناسند که در حقیقت از مفتول سیاه ساخته شده است. به دلیل وجود روکش فلز روی بر روی بدنه ی این محصول فولاد مقاومت زیادی در برابر اکسید شدن از خود نشان می دهد.

بسته بندی آن بصورت کلاف بوده و بر اساس وزن هر بندیل فروخته می شود.

مفتول گالوانیزه را با عنوان مفتول سفید نیز به بازار عرضه می‌کنند. این روش ساده بوده و در عین حال، پوشش محافظتی خوبی بر روی فولاد و آهن بوجود خواهد آورد.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: کشش مفتول گالوانیزه به چه صورت است؟

مزیت بعدی که می توان به آن اشاره کرد انعطاف پذیری می باشد که نوع ایرانی آن دارای انعطاف پذیری کمتری می باشد. اخربن برتری ابن نوع مفتول ها هم وزن بودن کلافها می باشد.

همان طور که در ابتدا اشاره کردیم یکی از مهم ترین موارد در نحوه قیمت گذاری این محصول، قیمت مواد اولیه ی آن است. به عنوان مثال قیمت نوع استنلس استیل و مسوار نیز ارتباط مستقیمی با قیمت فولاد و مس دارند و براساس آن ها تعیین می شوند.

مفتول گالوانیزه ایرانی دوام بیشتری در برابر رطوبت و اکسیده شدن دارا می باشد و هر چه کیفیت تولید نوع مفتول بالا تر باشد استقامت آن در برابر رطوبت و زنگ زدگی بیشتر می شود.

ساخته شده از بهترین و مرغوب ترین متریال فولادی و یا استیل می باشند که درصد کربن بسیار بالایی دارند.

در این مقاله با عنوان مفتول گالوانیزه (مفتول سفید) چیست با شما هستیم تا بتوانیم شما را با این محصول بیشتر آشنا کنیم. تولید و فروش مفتول گالوانیزه

Report this wiki page